• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۹۸)

    عبارات مهم : ایران

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان . مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید بسیار سپاسگزاریم.

    پیشاپیش فرا رسیدن لیالی قدر و همچنین ایام سوگواری حضرت امیر المونین علی (ع) را خدمت همه شما عزیزان تسلیت عرض میکنیم، امیدواریم در این شب ها ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید. همچنین سالگرد درگذشت امام خمینی (ره) را پیشاپیش به همه رهروان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم. شروع میکنیم با این تصویر بهنام بانی در برابر ساختمان معروف اپرای سیدنی. واقعا هم جای شکر خدا دارد بهنام جان. اینکه یک ساله به چنین جایی برسی.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    افسانه زن الآن این تصویر فتوشاپی از صورتتان حقیقتی است که باورش سخت است؟! شما همان دروغ بگو! دروغ بدون روتوش را به حقیقت فتوشاپی ترجیح میدهیم.

    سلفی فلامک جنیدی در کنار همسر و فسقلی تازه به دنیا آمده اش. جهت این بازیگرِ دور از وطن آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    مهناز افشار در نمایی از فیلم جدیدی که در دست کار دارند. فیلمی به نام “ناگهان درخت” ساخته تازه صفی یزدانیان که پیمان معادی هم در آن بازی کرده است و در لاهیجان آن را فیلمبرداری میکنند.

    طعنه علی عمرانی به کسانی که خود را بازیگر ذاتی میدانند، با این تصویر فوق العاده زیبا.

    الناز حبیبی در اکران شخصی فیلم “ناخواسته” ساخته تازه برزو نیک نژاد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    سارا منجزی هم که چند هنگامی که میشد خبری ازش نبود، در این مراسم حضور داشت.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    خاله سارا جهت حضور در برنامه کودک فراخوان داده هست. مادران و پدرانی که دوست دارند کودکشان در این پروژه باشد با این شماره تماس بگیرند.

    سلفیِ “مثلا من خیلی کاری ام” شاهرخ استخری، در روزهایی که کل کشور عزیزمان ایران تعطیل است.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    سلفی ماشینی مهدی رحمتی و آقا پسر هایش علی و عطا.

    سلفی افکتیِ دنیا مدنی در آلمان، بازیگری که با پخش سریال “رهایم نکن” تحت تاثیر موج سریالی قرار گرفته و به شدت در حال مطرح شدن و مشهور شدن است.

    سوگل طهماسبی با این استوری تمام تلاشش را کرده تا فراموشی تولد سامیه لک و تبریک نگفتن به او را از دلش در بیاورد ولی از ظواهر موجود در تصویر پیداست که خیلی موفق نبوده است.

    بار الها در بحران سوژه، این افکت ها و فیلتر های اینستاگرام را از ما نگیر!

    اسکار که چه عرض کنم، نوبلِ تاثیر گذار ترین جمله قرن را هم باید بدهیم به افسانه کمالی بابت این جمله تکان دهنده که با آن مسیر زندگی بشریت را عوض کردن داد!

    علی پهلوان هم در غربت با یاد و خاطرات آریان خوش است و هر پستی که میگذارد ردی از آریان در آن پیداست. گروهی که دل ما هم جهت آن تنگ شده است است.

    سمیرا حسنپور هم در مراسم اکران “ناخواسته” حضور داشت.

    سلفی سرمربی اسبق بارسا و پسرانش.

    ستاره اسکندری و سامیه لک، رفقای گرمابه و گلستان در اکران شخصی “ناخواسته”.

    فرق هنرمندانی مثل لیلا برخورداری با آزاده نامدای در میزان استقامتشان در برابر قدرت باد است.

    بابک کریمی بعد از خوردن گز آردی اصفهان.

    این کوچولوی چشم آبی که در اکران “ناخواسته” در آغوش الناز حبیبی دیده شد، همان کوچولویی است که در سریال “دردسر های عظیم” هم بازی الناز و جواد عزتی شده است بود. ساحل بکرانی عزیز. فرزند ها با همین شدت و سرعت در حال بزرگ شدن هستند.

    ترلان پروانه هم در این مراسم حضور داشت. ترلان این روزها یک مسافر به شرق اروپا دارد و اوضاع معنوی اش چندان مناسب نیست.

    سارا بهرامی و مهتاب کرامتی، دو تن از خوب های سینما در اکران “ناخواسته”. برزو نیک نژاد چه اکران پرستاره ای راه انداخته است.

    سلفی مارال بنی آدم و ستاره پسیانی که خبر از اجرای مجدد نمایش “خدای کشتار” دارد. نمایشی که یکی از محبوب های سال گذشته بود.

    عکس بهاری نازنین بیاتی در یکی از خیابان های شهر. تصویری که شهاب اسدی آن را ثبت کرده است.

    بهار و برزو ارجمد، خواهر برادری که در سریال “سر دلبران” هم بازی شده است اند. سریالی به کارگردانی محمدحسین لطیفی که در این شب های ماه مبارک رمضان از شبکه 1 در حال پخش است.

    فلورنتینو پرز از جانشین زیدان در فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد.

    حال خوش عمو بهمن بافایده در روزی که محمد لقمانیان و آقا لقمه به دیدارش رفته بودند. جهت ایشان و همه پیشکسوت های سینما آرزوی سلامتی داریم.

    آنا نعمتی بازیگر کم کار این روز ها در آرایشگاه مریم سلطانی. البته این تصویر مربوط به قبل از ورودشان به سالن هست. هنوز تصویری از ایشان بعد از خروج از سالن منتشر نشده است.

    بهنام تقدیر در حال علاقه و حال در تپه های شنی دوبی. بهنام جان باور کن در کشور عزیزمان ایران خودمان هم از این تپه ها داریم. نیازی به بردن ارز و پول مملکت به دوبی نیست!

    سلامِ موهیتویی میثم ابراهیمی به هواداران اش، از شمال زیبا.

    احسان کرمی و پسرش در حال کوهنوردی و ورزش.

    بانو آفرین عبیسی، سوگل طهماسبی، شهین زن تسلیمی و بهار ارجمند در حاشیه یک مراسم افطاری با حضور هنرمندان.

    نازنین کریمی در کنار الهام پاوه نژاد بعد از تماشای اجرای وی در نمایش “کافه پولشری” نمایشی که با تحسین اکثر تماشاگران اش همراه بوده است.

    واقعا هوای این روز های پایتخت کشور عزیزمان ایران غیر عادی و عجیب است و چنین هوای خوبی در این موقع از سال بی سابقه بوده هست. ماهایا پطروسیان هم همین نظر را دارد.

    مهدی ماهانی، احمد مهرانفر و بهرام افشاری در یک جایی. مهدی ماهانی آیا انقدر لاغر و نزار شده است است؟! گریم فیلم است یا گریم روزگار؟!

    مریم معصومی در یکی از کافه های تهران. با جرأت میتوان لقب شهر هزار کافه را به پایتخت کشور عزیزمان ایران داد. انواع و اقسام کافه ها و با دکور و آپشن های خاص و منحصر به فرد در گوشه و کنار این شهر پیدا میشود.

    سلفی امیرحسین رستمی و سارا بهرامی در پشت صحنه سریال “ساخت کشور عزیزمان ایران 2″.

    به بهانه ادامه اکران “کوپال” در گروه هنر و تجربه، یادی کنیم از لوون هفتوان عزیز و دوست داشتنی که هنوز رفتنش را باورمان نیست.

    سلفی شبنم قلیخانی و پوریا پورسرخ در پشت صحنه سریال “ریکاوری”، یکی دیگر از سریال های در دست ساخت جهت شبکه نمایش خانگی. جهت آن عزیز مستقر روی سقف ماشین هم آرزوی سلامتی داریم.

    فاطمه گودرزی در مراسم خوش حالی افطاری بازیگران و صورت های معروف که مانند هر لحظه پسرش آقا پویان را هم با خودش برده بود. کلا فاطمه گودرزی نمیتواند پسرش را در منزل تنها بگذارد، چون از تنهایی میترسد و ممکن است منزل را به هم بریزد!

    مطلب امروز هم به آخر رسید. بار دیگر ایام پیش رو را به همه عزیزان تسلیت عرض میکنیم و التماس دعا داریم. تا مطلب بعدی، یا حق.

    برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سریال | سریالی | تصویری | اینستاگرام | مراسم افطاری | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۹۸)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار